סקר מנדטים : האברך שמחמיר "לבנות סוכה לבד / סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה.

יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם . לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. הליכוד מתחזקת עם 29, וסער נחלש מעט ועומד על 17 מנדטים. סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. תרחיש האימה של ליברמן ואורלי לוי, האופטימיות של גנץ ולפיד ואפקט החיסול של גדעון סער:

סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. ואז ×
ואז ×"×'×™×¢×" ×"קורונ×": ×'תי×" שיף from www.srugim.co.il
יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם . גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. הליכוד מתחזקת עם 29, וסער נחלש מעט ועומד על 17 מנדטים. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. תרחיש האימה של ליברמן ואורלי לוי, האופטימיות של גנץ ולפיד ואפקט החיסול של גדעון סער: לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת.

הליכוד מתחזקת עם 29, וסער נחלש מעט ועומד על 17 מנדטים.

לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. תרחיש האימה של ליברמן ואורלי לוי, האופטימיות של גנץ ולפיד ואפקט החיסול של גדעון סער: ערוץ הכנסת מפרסם את הסקר האחרון לפני הבחירות שיתקיימו בעוד שבוע בדיוק:מכון פאנלס פוליטיקס בדק עבור ערוץ הכנסת את חלוקת המנדטים, . לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם . הליכוד מתחזקת עם 29, וסער נחלש מעט ועומד על 17 מנדטים. גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה.

לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. הליכוד מתחזקת עם 29, וסער נחלש מעט ועומד על 17 מנדטים. לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. תרחיש האימה של ליברמן ואורלי לוי, האופטימיות של גנץ ולפיד ואפקט החיסול של גדעון סער: ערוץ הכנסת מפרסם את הסקר האחרון לפני הבחירות שיתקיימו בעוד שבוע בדיוק:מכון פאנלס פוליטיקס בדק עבור ערוץ הכנסת את חלוקת המנדטים, .

יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם . מאיתי לוי וע×
מאיתי לוי וע×" מתן ×›×"נא: מי ×"סל×'ס from www.srugim.co.il
יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם . לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. תרחיש האימה של ליברמן ואורלי לוי, האופטימיות של גנץ ולפיד ואפקט החיסול של גדעון סער: כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. ערוץ הכנסת מפרסם את הסקר האחרון לפני הבחירות שיתקיימו בעוד שבוע בדיוק:מכון פאנלס פוליטיקס בדק עבור ערוץ הכנסת את חלוקת המנדטים, . לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום.

סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה.

כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. תרחיש האימה של ליברמן ואורלי לוי, האופטימיות של גנץ ולפיד ואפקט החיסול של גדעון סער: יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם . לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. הליכוד מתחזקת עם 29, וסער נחלש מעט ועומד על 17 מנדטים. סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. ערוץ הכנסת מפרסם את הסקר האחרון לפני הבחירות שיתקיימו בעוד שבוע בדיוק:מכון פאנלס פוליטיקס בדק עבור ערוץ הכנסת את חלוקת המנדטים, .

ערוץ הכנסת מפרסם את הסקר האחרון לפני הבחירות שיתקיימו בעוד שבוע בדיוק:מכון פאנלס פוליטיקס בדק עבור ערוץ הכנסת את חלוקת המנדטים, . סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם . גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה.

סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. כל ר×'×¢ - מכפרות וע×
כל ר×'×¢ - מכפרות וע×" נעיל×": יום from kore.co.il
גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. הליכוד מתחזקת עם 29, וסער נחלש מעט ועומד על 17 מנדטים. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. ערוץ הכנסת מפרסם את הסקר האחרון לפני הבחירות שיתקיימו בעוד שבוע בדיוק:מכון פאנלס פוליטיקס בדק עבור ערוץ הכנסת את חלוקת המנדטים, . יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם .

כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה.

תרחיש האימה של ליברמן ואורלי לוי, האופטימיות של גנץ ולפיד ואפקט החיסול של גדעון סער: לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. יום הפריימריז המוצלח של מפלגת השלטון נותן אותותיו גם . כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. הליכוד מתחזקת עם 29, וסער נחלש מעט ועומד על 17 מנדטים. ערוץ הכנסת מפרסם את הסקר האחרון לפני הבחירות שיתקיימו בעוד שבוע בדיוק:מכון פאנלס פוליטיקס בדק עבור ערוץ הכנסת את חלוקת המנדטים, .

סקר מנדטים : ×"א×'רך שמחמיר "ל×'נות סוכ×" ל×'×" / סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה.. לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. תרחיש האימה של ליברמן ואורלי לוי, האופטימיות של גנץ ולפיד ואפקט החיסול של גדעון סער: סקר מנדטים חדש שמתפרסם הערב בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה.